poniedziałek, 1 września 2014

South America - Pocztówka z podróży

Najpierw nieśmiałe plany, spore wyzwania, a potem podróż, przełamywanie barier, niekiedy lęków, odkrywanie nowych miejsc i zakątków. Podróż zwykle zaczyna się niepozornie i niekiedy taka pozostaje, ale potrafi przeobrazić się w coś wielkiego, niezwykłego, niezapomnianego. Takie też przeżycia towarzyszyły mi w ostatnim  roku, kiedy miałem okazję liznąć nieco Europy i Azji. 

W myśl powiedzenia "w miarę jedzenia apetyt rośnie" postanowiłem uderzyć do Ameryki Południowej. Kraje, które chce odwiedzić to przede wszystkim Argentyna, Boliwia, Brazylia, i Chile. Ale w krótkich wypadach w planie mam zahaczyć o Paragwaj, Peru i Urugwaj.





Z myślą o tych którzy czytają mojego bloga lub właśnie tutaj trafili i z rożnych względów chcieli by się tam wybrać, a nie mogą chciałbym zaproponować namiastkę klimatu z odległego kontynentu. Jeśli Ty z różnych przyczyn nie możesz (lub zwyczajnie nie chcesz) brać udziału w tej akcji, może znasz kogoś, kto chciałby się przyłączyć ?. Poleć mój wpis !. Każda inicjatywa, która tu wniesie coś pożytecznego mile widziana :-).

To prosta akcja: Maksymalnie do końca września br. wpłacasz minimum 20 PLN lub 7 USD lub 5 EUR na jedno z pośród poniżej podanych rachunków bankowych, a ja wysyłam Ci pocztówkę z jednego z krajów Ameryki Południowej: Argentyna, Boliwia, Brazylia lub Chile. Przekaz może być oczywiście na większą kwotę :-). Akcja nie jest komercyjna, ma charkter charytatywny i publiczny z pewnością nie chcę na niej zarobić, a jej dwa cele to:
  • wysyłka pocztówki z Ameryki Południowej do zainteresowanej osoby
  • pozyskanie środków na rzecz fundacji spełniającej dziecięce marzenia  


Ale, aby miało to sens musiałem ustalić minimum. Ameryka Południowa to nie Azja. Tanio nie jest. Stąd takie minimum. Widzę, że mam stałych czytelników nawet za Oceanem. Dlatego umożliwiam wpłatę nie tylko w złotówkach, ale również w euro oraz dolarach amerykańskich. Niewykorzystaną kwotę po zakupie kartek i znaczków w całości przekazuję na jedną z fundacji działającej w Polsce spełniającej dziecięce marzenia (najchętniej te podróżnicze). Jest ich klika i jeszcze nie zdecydowałem na którą, a może ktoś zna i zasugeruje jakąś wyjątkową.

Moim własnym wkładem będzie pilotowanie całości do rozliczenia się włącznie po zakończeniu tej akcji oraz oczywiście poświęcony czas. Nie wiem jaki będzie efekt. Jakie są realne szanse aby z mojej wyprawy do Ameryki Południowej wynikło coś fajnego dla dzieciaków, ale jak nie spróbuje, to kolejny raz będą żałował, że tego nie zrobiłem. Wiele osób podróżuje na ten kontynent, ale nie każdy chce zadać sobie trud organizacyjny, bo to zabiera przede wszystkim bardzo cenny czas (zwykle jest go naprawdę mało). Jak mnie zaskoczycie to najwyżej nie będę spał (czytaj: szalał np. na plaży Copacabana w Rio de Janeiro), tylko lizał znaczki i adresował kartki po nocach :-). Podróż zaplanowałem na blisko miesiąc, a jak trochę popracuje to nic mi się nie stanie, a może mi na dobre mi wyjdzie.

Do końca września czasu nie jest dużo, ale ten co chce wnieść swój mały wkład w ten projekt i pomóc dzieciakom, a przy okazji otrzymać pamiątkową kartkę to zawsze zdąży. Bardzo serdecznie zapraszam i zachęcam do uczestnictwa w akcji: South America - Pocztówka z podróży
  
Liczę na Was, liczę na Ciebie.

pozdrawiam:

Krzysztof 


PS. W tytule przelewu wpisz swoje Imię, Nazwisko i nie zapomnij o adresie :-).

Jeśli masz jakieś dodatkowe życzenia, chcesz wskazać kraj z którego życzysz sobie dostać kartkę, inny adres wysyłki, chcesz komuś zrobić niespodziankę, chcesz specjalną dedykację itp. swoje uwagi napisz na adres e-mail: mojeflagi@gmail.com Uwzględnię je przy wysyłce.

Alior Bank Spółka Akcyjna w Warszawie
właściciel rachunków: Krzysztof Sączawa

(PLN) - Numer IBAN - PL12249010570000990028114963   

Dla przelewów w walutach obcych:   Kod BIC/SWIFT    ALBPPLPW

(EUR) - Numer IBAN - PL03249010570000990228114963

(USD) - Numer IBAN - PL56249010570000990128114963 

Jeśli masz jakieś pytania czy wątpliwości pisz śmiało: mojeflagi@gmail.com 

Informację i podsumowanie akcji na blogu planuje zamieścić szybko (do połowy listopada 2014').

Plan podróży do Ameryki Południowej (link)

Regulamin Projektu: Akcja Charytatywna "South America - Pocztówka z Podróży dostępna jest na stonie: http://mojeflagi.blogspot.com/2014/09/regulamin-akcji-charytatywnej-south.html#links, pod linkiem: (link)

Info: zdjęcie pochodzi ze strony: http://www.rejsynaszapasja.pl/karaiby-brazylia-i-mundial/ (link). Notabene to Blog turystyczny o rejsach wycieczkowych (prawdziwe - Rejsowe ABC) z przepięknymi zdjęciami - zapraszam zainteresowanych. 


Update 2014 10 02

Zgodnie z wyciągiem (w PLN) za miesiąc wrzesień br. do Projektu przyłączyli się (wg kolejności wpłat):

1. Piotr B.,
2. Kamil K.,
3. Iwona B.,
4. Marek i Lucyna W.,
5. Krzysztof W.,
6. Piotr M.,
7. Anna P.

oraz: "wpłata do ręki":

1. Ewa M.

Pocztówki zgodnie z Waszymi dyspozycjami (z odpowiednich krajów, na właściwe nazwiska i adresy) zostaną wysłane w pierwszym możliwym terminie (z Brazylii już za tydzień) :-).

Jeśli dokonałaś (eś) wpłaty, a nie widzisz siebie na powyższym zestawieniu proszę o kontakt na e-maila: mojeflagi@gmail.com

O wysyłce pocztówek postaram się informować na bieżąco.


Dziękuję Wam bardzo serdecznie za udział w Projekcie 
Akcja Charytatywna "South America - Pocztówka z podróży".


Update 2014 11 04

Pocztówki dla zainteresowanych wyslane z:

Brazylia 09.10.2014
Chile 15.10.2014
Urugwaj 20.10.2014

Argentyna 23 i 24.10.2014
Paragwaj - nie wysyłano

Boliwia 27.10.2014
Peru 04.11.2014.


Finał Akcji - South America "Pocztówka z podróży" (link)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz coś do powiedzenia napisz :-)